25 October 2013

SET FEMININ EXTRA

1) Alfalfa Complex : Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti kacip fatimah (perapat) dan membantu melancarkan kitaran haid. Ia juga membantu pembersihan dalaman bagi yang belum berumahtagga mahupun yang sudah berkahwin. Mampu membantu masalah kedinginan suami isteri. Bagi ibu yang menyusu, Alfalfa seperti yang ramai sudah ketahui ialah sebagai milk booster. Selain daripada itu, Alfalfa banyak khasiatnya iaitu:

  • Mengatasi masalah keputihan
  • Mengetatkan Vagina
  • Mengurangkan masalah sembelit
  • Mengurangkan masalah alergi
2) Vita-E Complex : Vitamin E yang terkenal sebagai antioksida dan baik untuk mencegah kanser. Ia juga adalah agen anti aging (awet muda) ataupun anti penuaan. Vita-E juga membantu mendapatkan kulit yang cantik dan muda. Ia menyokong dan mempercepat pembaikpulihan otot dan baik untuk jantung. Selain itu, ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin. 


GLA Complex : Mengawal hormon estrogen dan testrogen. Membaiki simptom PMS dan period yang tidak teratur. Selain itu, ia mengawal kesakitan semasa haid. Ia juga membantu dalam mengawal mood swing, water retention dan sakit payudara.


TERIMA KASIH

Comments
0 Comments

No comments:

Duzzaira Healthcare Sanctuary © 2013 | Template Designed By Blog Bingkisan Hati